środa, 7 maja 2014

Zawieszki z haftem krzyżykowym


 

Dawno nie pokazywałam żadnych zawieszek
a więc dziś pokażę aż trzy:)

zawieszka nr 1


kanwa Rustico 18 ct
biała mulinka
ozdobna taśma, perełki, różyczka
 


zawieszka nr 2
 Paris je t' ♥


len Belfast
biała mulinka oraz srebrna metalizowana
tasiemka, ćwiek z perełką w kształcie serduszka, lniane różyczki




zawieszka nr 3
 


kanwa Rustico 18 ct
biała mulinka
koronka, perełka, kwiatuszki, tasiemka 
oraz ozdobny ćwiek z ptaszkiem:)
 


♥ Pozdrawiam ♥
 

40 komentarzy:

  1. Zawieszki są piękne! Bardzo eleganckie.

    Zapraszam do zgłoszenia którejś do Szufladowego wyzwania "Zainspiruj nas! - Haft", http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/04/zainspiruj-nas-haft.html.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne... Chciałabym mieć takie wyczucie piękna jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla każdego coś dobrego :D ja wybieram nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowałyśmy tego samego ptaszka tylko na różnych materiałach:)))piękne te Twoje zawieszki:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej...cudne cudne cudne...jak zwykle!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszki jak zwykle niezwykle stylowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie dzisiaj pobuszowałam po Twoim blogu i powiem szczerze ,że haftujesz takie piękne obrazeczki :))))jestem pod ogromnym urokiem:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ... przemyślane w każdym detalu, naturalne, wykonane po mistrzowsku ;) te różyczki z kanwy- super dodatek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim faworytem ta prostokątna z klateczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne:) Wszystkie, ale dla mnie zauroczonej Paryżem ta z tym motywem jest wyjątkowa;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie do ciebie zaglądac, a trzecia zawieszka , jest naj

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piekne, Ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. o Boże jakie śliczne...klateczka cudo...i te kolory...
    zdolna Bestia z Ciebie:)
    Buziaki:) Aga z Różanej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie zawieszki! A nie mam żadnej... Muszę kupić taką kanwę rustico bo pięknie wygląda, a na lnie niestety nie mam cierpliwości szukać tych kwadracików :) Piękności stworzyłaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoją dokładność w takich małych pracach.
    Wszystkie ładne, mój faworyt nr 2 :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są te wszystkie zawieszki, i te sercowe (szczególnie nr 2), i inne :)))
    Ta kanwa super wygląda...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach te delikatne hafty, urzekające.... :)
    Zapraszam do siebie na majowe candy:
    http://rekodzielo-emi.blogspot.com/2014/05/majowe-candy-prawda-czy-wyzwanie.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle dopieszczone w każdym szczególe :) Lubię bardzo surowość tej kanwy przełamaną bielą, koronką i innymi delikatnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne i bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są ! bardzo się zainspirowałam. aż nabrałam ochoty na uszycie swoich własnych:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta klatka bajeczna !!!! Jesteś taka zdolna !!! Podobają mi się Twoje pomysły
    pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne dzieła powstają w Twoich łapkach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne-delikatnie i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam wszelkie hafty szczególnie te miniaturowe .Te zawieszki są prześliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. piękno, elegancja, styl, wszędzie poznam Twoje zawieszki!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu jestes mistrzynia! Te zaiweszki sa cudowne.!

    OdpowiedzUsuń
  27. urocze ! i wszystkim sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Są takie śliczne! Maleńki wzorek z ptaszynką bardzo mi się podoba, a tym bardziej wyszyty na lnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zawieszki. Uwielbiam połączenie lnu z bielą. Super !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zawieszki, mistrzowskie róże i fajna kanwa ;-) Byłaby idealna do zielników (tylko nie wiem, czy nie za ciemna) - szkoda, że tak późno ją odkryłam ;-) ale wszystko przede mną - jeszcze nie jedną pracę wyszyję :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne prace jak zawsze Aniu, ale hafty to przerastają mnie zarówno wszerz i wzdłuż. Bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  32. zawieszki cudowne jak zawsze :) cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...