wtorek, 1 października 2013

Zakładka, serduszko♥ i dwa obrazki

Dzisiaj będzie trochę transferowych prac

na początek zakładka do książki


sama nie wiem dlaczego wybrałam motyw nożyczek :-)


a tutaj druga strona zakładki


i razem obie strony


a teraz
serduszko
niżej dwie strony serduszka
jak widać mooooocno postarzone:)
na sznurku są koraliki i perełki


tutaj pierwszy z obrazków


boki również mocno przetarte


a tu już drugi obrazek-zawieszka
w taki samym stylu jak poprzednie:)



grafiki pochodzą m.in.: ze stron
oraz

I wszystkie transferowe prace RAZEM


Jeżeli świat nabiera szarych barw pamiętaj, że szary to też kolor.
Manuela Krugiołka


34 komentarze:

  1. Bo nożyczki pasują do manekina i cała zakładka dla jakiejś krawcowej by mogła zakładać kartki w jakiejś burdzie :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje prace i takie czyste....A co do szarego to, na ostatnich zajęciach florystycznych dowiedziałam się , że szary to nie kolor, to dobre tło, a biały i czarny powstaje poprzez załamanie światła ha ha ha -to na tyle wykładu:):):)
    A i widzę nowe fotografie, pięknie obrobione:) Super:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładeczki , ja też mam taką z nożyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace, bardzo mi sie podoba vintage!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ci wyszedł ten transfer! Obrazek z różaną klatką i ptaszkiem jest piękny...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, jak one mi się podobają!:) Cuda! Ta ich "starość" mocno chwyta za serducho!
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne drobiazgi! Super by wyglądały również jako breloki do kluczy w jakimś nastrojowym hoteliku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Aniu, doszłaś do perfekcji z tymi transferami i widzę, że pomysłów Ci nie brak na ich wykorzystanie! śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszły Ci wszystkie rzeczy....Cieplutkie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne !!! a ta zawieszka z ptaszkiem skradła mi moje serce;)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja lubię takie odrapańce:))))nowe,a jakieś takie stare:)świetne:)dziękuję za namiar na grafiki,ja dotąd korzystałam z bloga -słowiańska 7 i z netu jak wpisałam grafika:)ale dobrze jest znaleźć coś nowego:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace jak wszystkie, uwielbiam grafiki...potrzebuję cos do kuchni np na podełko z herbatą, na chlebak...dasz jakiś namiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, a na jaki adres mam wysłać?

      Usuń
    2. oj, dzięki, podaje @ jolunyr@gmail.com dziekuje, dziękuję jeśli znajdziesz coś na obrazki do łazienki to poproszę, ale się cieszę, pa

      Usuń
  13. Podziwiam wszystkie Twoje prace! Robisz to perfekcyjnie i z gustem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace! Obrazek zawieszka.. rewelacyjny!
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja właśnie mam w planie urządzenie przedpokoju z ptasimi motywami :) Dlatego najbardziej zainteresowało mnie serduszko z ptaszkiem :) Ale wszystkie Twoje prace sa do podziwiania! Dla mnie takie transfery i postarzanie przedmiotów to nie do pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie ozdobione przedmioty , bardzo podoba mi się ten sposób , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh, pod tym mottem to bym się podpisała obiema rękoma, ale tylko jeśli chodzi o przedmioty, a nie barwy życia ;) Ale i tak brzmi optymistycznie :) A twoje biało-czarne, tudzież szare pracki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Heh...cudo. Po prostu. :Pozdrawia zakochana w zakładce Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace :) Zapraszam do mnie na wyprzedaż przydasiową.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe są te Twoje prace ! ahh te transfery.. Ostatnio próbowałam zrobić transfer metodą " na zmywacz do paznokci " ale nie wyszło.. Chyba trzeba będzie zaopatrzyć się w porządny preparat do transferów i próbować coś wykonać ;) ..
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za udział w candy. Jutro zapraszam po wyniki :). Piękne prace. Jak dla mnie nr jeden jest zawieszka z ptaszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię szary a prace jak zwykle widać
    dopieszczone :D pozDrawiaM i uściski ślę :::

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...