sobota, 21 września 2013

1...2...3...4...5 woreczków!!!


Pierwszy powstał woreczek z różą



miała być okładka na zeszyt ale po uszyciu okazało się, że jest za mała i krzywa:(
nożyczki poszły w ruch.. i tak oto powstał woreczekJ


lniany sznureczek służy do ściągania woreczka
a koraliki do ozdobyJ



Drugi woreczek powstał ze ściereczki kuchennej a z serduszka miała być zawieszka:) ale pomyślałam, że kolorystycznie ładniej będzie prezentować się na woreczku



dama transferowa



Trzeci woreczek również z tej samej ściereczkiJ


tutaj ozdobą jest tylko piękna bawełniana koronka



Czwarty woreczek z bawełnianej tkaniny ze ściągaczami po obu stronach



I na koniec piąty już woreczek z tej samej tkaniny tylko inny motyw i ze ściągaczem po jednej stronie




A tutaj wszystkie razem

41 komentarzy:

  1. Śliczne motywy zdobnicze, i atrakcyjne materiały :) Woreczki są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne! Świetnie dobierasz dodatki, nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te woreczki,ciekawe co bedziesz w nich przechowywać.Ciekawi mnie gdzie kupiłaś materiał z nadrukiem gazety / chyba / i czy mogłabyś mi zdradzic jak robisz te zdjecia w stylu retro bardzo mi się to podoba, pozdrawiam serdecznie, Jolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) na razie w woreczkach przechowuje moje zawieszki.
      Materiał kupiłam na allegro ale już go nie ma, znalazłam go też tutaj: http://drecotton.pl/
      a jeśli chodzi o zdjęcia retro to korzystam z programu Photoscape :)

      Usuń
  4. co jeden to piękniejszy, nie potrafiłabym wybrać który bym chciała
    Jesteś Mistrzynią świata w dobieraniu kolorków, motywu i wymyślaniu coraz to nowych rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne , choć ostatnie gazetowe ,podobają mi się bardzo i też jestem ciekawa gdzie można taki materiał zakupić ,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała piątka pięknie się prezentuje:)Ślicznie podobierałaś dodatki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne woreczki z jak zwykle pięknymi koronkami :) róża jest urzekająca...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaa! Jakie cudniaste! Wszystkie, bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością oglądnęłam woreczki :) Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam faworyta. Wszystkie są piekne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bardzo piękne, każdy ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały woreczkowy zawrót głowy! Podoba mi się ta ściereczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne wszystkie te woreczki ! choć ten pierwszy bardziej od pozostałych wpadł mi w oko;) Uwielbiam takie łączenia różnych wzorów a len z różą szczególnie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, szczególnie te "miastowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne woreczki , a ten z rózyczką szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe!Drugi woreczek przepiękny,ale każdy ma to "coś".Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. są świetne, wszystkie bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowe i ślicznie zrobione i przyozdobione. Podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne i pomysłowe są Twoje woreczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne po prostu piękne :) Pierwszy to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Szczególnie drugi;))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Woreczki są prześliczne , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne woreczki - gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja, ja uwielbiam takie woreczki...mam w nich wszystko...Twoje są piękne, najbardziej podobają mi się te retro:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolekcja urocza...Bardzo pomysłowe wo9reczki na przydasie....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty to umiesz wypięknić każdy skrawek materiału:)boooskie sa!!

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko! A Ty piszesz, nie masz czasu na rękodzieło :) Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze wrażenie się podobno liczy, jak zobaczyłam te woreczki to mruczałam sobie:
    łojeju jeju, łojeju jeju - piękne materiały, pięknie uszyte. Takie paseczki mam tylko na ściereczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jejuu, śliczne te woreczki ~
    u mnie konkurs;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze są te woreczki, ten pierwszy z różyczką - cudo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne woreczki:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne woreczki.
    pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  33. jaki piękny blog, zapisuję sobie jeśli można u mnie :)
    piękne woreczki!

    OdpowiedzUsuń
  34. O jaaa.... cudne te woreczki! Pomysłowość Twa i wyobraźnia wciąż zadziwiają! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe!,,ale to już norma u Ciebie,że wszystkim się zachwycam!dobry gust i dokładność też u Ciebie zagościły na stałe!

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękne woreczki!!!

    moim faworytem jest ten pierwszy, masz dokonały zmysł, tylko pozazdrościć. wracam do podziwiania go!

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...