piątek, 31 maja 2013

Dama z ptaszkiem cz.1

©
Jak zobaczyłam ten wzór
od razu się w nim zakochałam
łączy w sobie dwa motywy, które uwielbiam:
motyw klatki z ptaszkiem oraz motyw kobiety
a także
jest w kolorach, które również bardzo lubię:
szarości, srebro i różne odcienie borda

teraz moje wieczory należą do niej...
oto
"Dama z ptaszkiem"






















klatkę już mam :)



i tytułowego ptaszka też:)


Producent: Design Works
Tkanina: biała Aida 16”
obraz będzie mniej więcej o wymiarach 38cm x 35cm


w zestawie producent proponuje 14" chyba ze względu na te detale, które są w klatce
na 14" wszystkie ładnie by było widać, ja wybrałam 16" i zrezygnowałam z kilku ozdobników, gdybym je wyszyła nitka nachodziłaby na nitkę i brzydko by to wyglądało

w oryginale klatka powinna być wyhaftowana metaliczną muliną E168
ja zamieniłam ją na Kreinik Metallics Very Fine (#4) Braid 011HL ze względu na ciemniejszy kolor i piękny połysk, który starałam się uchwycić na zdjęciach:)
muliny E 168 użyję tylko w sukni




od siebie dodałam także koraliki Mill Hill 02014 (czarne)
oraz 02022 (srebrne, które będą w sukni mojej Damy)


także trochę tych zmian wprowadziałam...
ale ja praktycznie do każdego wzoru coś "dodaję od siebie" :)


Pozdrawiam cieplutko:)
©

52 komentarze:

  1. Klatka sama w sobie robi wrażenie, a co to będzie, gdy wyszyjesz całość:) Piękny haft! Czekam na następną odsłonę:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest haft, który robi ogromne wrażenie. Nie będę mogła się doczekać końca.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju!!!jakie to będzie cudne!!To są również moje ulubione kolory,więc czekam z niecierpliwością na efekt,,,a będzie na co czekać,ponieważ już ten zaczątek jest powalający!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Też zwróciłam uwagę na ten cudny zestaw,ale póki co mam co robić :) Za to będę teraz bacznie Cię obserwować i z niecierpliwością czekać na kolejne odsłony haftu :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ach,,,no nie wiem czy i ja się nie pokuszę o coś tak trudnego kiedyś,,,,,zakochałam się w tym wzorku!!Ale muszę najpierw w wolnej chwili zrobić biscornu,,,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna suknia:). Powstaje wspaniały obraz, już jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG... Wzór ambitny i pasuje do Twojej twórczości :) Nie mogę się doczekać do końca pracy, bo te ozdobniki robią wrażenie! Dama to nie lada wyzwanie, więc tym bardziej czekam końca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuuu, cóż za cudo! O dziwo, mam ten wzór w swoich zbiorach i nie zwrócilam na niego wczesniej uwagi, a u Ciebie dopiero powaliła mnie jego uroda, lekkość i elegancja! Śliczny wzór, pięknie Ci wychodzi! Czekam na dalsze efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wzór, ale tytuł "dama z ptaszkiem" strasznie dwuznaczny... ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam tego wzoru, jest piękny, warty wyhaftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie połyskuje, jednak jestem ciekawa jak suknia będzie wyglądać wyhaftowana bo jest rewelacyjna :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny będzie obraz....Ale pracy bardzo dużo. Taki zupełnie inny . Cieplutkiej niedzieli...Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. osz Ty!piękny haft!!a ile pracy przed i za Tobą!!pełen podziw!!
    uwielbiam takie wzory,ale sama nie mogę się zabrać za cokolwiek większego;)
    ps.czytam,klikam i popijam KAWKĘ ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowny hafcik i wymaga wiele pracy. No ale efekt warty tego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ będzie śliczny obrazek. Motywy- dama i klateczka- fantastyczne. A te Twoje dodatki dodadzą na pewno uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. a już się bałam, ze porzuciłaś xxx na rzecz transferów:) jak dobrze widzieć Twoje xxx, wspaniały obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię sie, że wzór Cie uwiódł. Jest uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten wzór, nie widziałam go nigdzie. Jestem ciekawa efektu końcowego ale na pewno będzie powalający:) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. klatka przesliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful! This is a really lovely design!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny wzór ^^ czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiałam się ostatnio, czy całkowicie zrezygnowałaś z krzyżykowania ;) Uspokoiłaś mnie tym postem - cudnie wyglądają te srebrzyste krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie Ci to idzie :)), w ogóle ciekawy i piękny wzór wybrałaś i jak sadzę do łatwych nie należy, jestem ciekawa sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. suknia będzie majstersztykiem, cudo..

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wzór wybrałaś , tyle detali do wyszycia i jak to lubisz klatka i damulka , Sama klatka ma tyle szczegółów a co dopiero suknia ,,
    Podziwiam i czekam na dalsze postępy..

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne! pozwolisz, że zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak cudnie, że wyszywasz właśnie ten wzór! :) Klatka wygląda świetnie, nie mogę się doczekać sukni tej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzór piękny, a klatka którą już wyszyłaś... no no robi wrażenie, już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę resztę. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty jesteś niesamowita, zaniemówiłam

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne !!! bardzo mi się podoba ten wzór
    Pisz Kochana jakie Tagi dla Ciebie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny wzór! Wyszyta klatka robi ogromne wrażenie! Nie mogę się doczekać całości!
    Obok takiego wzoru nie można przejść obojętnie, też bym go wybrała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. I zapraszam do mnie na film tutorial o igielniku:http://www.youtube.com/watch?v=UPc4a133wK8

    OdpowiedzUsuń
  33. No,no,zapowiada się pięknie:)))bardzo lubię motyw damy w hafcie:)))czekam na efekt końcowy:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem :-) Na piękny obrazek się zanosi.
    Czekam na efekt końcowy
    Pozdrawiam cieplutko Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Klatka piękna. Już nie mogę doczekać się efektu końcowego !

    OdpowiedzUsuń
  36. No i bardzo słusznie, że dodajesz coś od siebie. Hafciarka powinna być kreatywna ;)
    Pięknie się prezentuje jak dotąd.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu przepiękny wzór wybrałaś! Już sama klateczka z wolnym ptaszkiem jest piękna.....
    *♥*

    OdpowiedzUsuń
  38. Przypiekany haft, sama klatka robi ogromne wrażenie. Nie dziwie się że wybrałaś ten wzór bo od razu jak go ujrzałam spodobał mi się. A ostatnio mam jakąś "fascynację do klatek " :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O rany! Ale piękny wzór,czekam na całość,ale już mnie zachwyca,zwłaszcza,że lubię klatki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. To już wygląda pięknie a kiedy skończysz to będzie obłędnie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  41. REWELACJA! Nie dziwię się Twojej miłości od pierwszego spojrzenia. Sama często padam ofiara takich miłości.
    Ciekawe zmiany wprowadziłaś i pewnie wypadają lepiej niż w oryginale. Masz w tych sprawach spore doświadczenie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniały ten haft. Ciekawa jestem efektu końcowego

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie się zapowiada :) A klatka i ptaszyna już robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy haft, fajnie ze do każdej pracy dodajesz coś od siebie, dzieki temu Twoje dzieła są niepowtarzalne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak mnie tu dawno nie było... Takie cuda u Ciebie! Piekny oryginalny haft!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Misterna robota!Wielki szacunek!

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...