wtorek, 4 grudnia 2012

Nagroda od Joli


I znowu się chwalę:-)

Tym razem spotkała mnie wspaniała niespodzianka od Joli z bloga Niecodzienny nieco dziennik.
Jola postanowiła wynagrodzić osoby, które najczęściej komentują jej prace no i wśród tych szczęśliwców znalazłam się i ja z czego ogromnie się cieszę!!!

Dostałam od Joli prześliczną karteczkę z cudnymi liściami i mini notesik-przypominajkę


zbliżenie na liście:)


a tutaj cudowny notesik, który zrobiony jest techniką zupełnie mi obcą :-)


prześlicznie się mieni, czego nie bardzo mogłam uchwycić na zdjęciu


kolorki prześliczne!!!!! takie jak lubię:-)
no i ten ptaszek - cudowny!!!!!


a wśrodku notesiku...


Jola przyznała każdej z nagrodzonej osóbce piękny banerek do pobrania... oto on:)


Jolu, bardzo dziękuję Ci za przyznanie tej wspaniałej nagrody i chcę żebyś wiedziała, że  komentowanie Twoich prac to dla mnie sama przyjemność ! :) obok takich pięknych prac, które prezentujesz na swoim blogu nie mogę przejść bez słowa zachwytu :-)

Dziękuję!

©

"Życie jest krótką chwilą złożoną z kilku przyjemnych chwil,
tysięcy żalów i milionów smutków... naprawdę?!
A może, milionów radosnych chwil, których nie dostrzegamy, tysięcy żalów które rozpamiętujemy
i kilku smutków które wyolbrzymiamy?"

©

20 komentarzy:

  1. Super dostawać prezenty....bardzo fajne...Dzięki za miłe słowa...Buziaczki pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ostatnio stale zbierasz prezenty!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prezent i super niespodzianka w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Prezenty wyjątkowe, no i cudny banerek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :0 tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! dziękuję za tyle ciepłych słów i cieszę się, że prezencik sprawił radość:-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty, gratuluję:))
    Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne podarunki
    gratuluje z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  10. Zasłużyłaś sobie na te śliczności :) Cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  11. I dziękuję, za słowa wsparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha a mówią, że mowa jest srebrem a milczenie złotem:) a tu prosze.....za pisemne gadanie - nagroda:) Gratuluję:)Cudne niespodzianki:) Na pewno jest ogromnie miło dostawac takie prezenty.

    Odpowiadam Ci takze na Twoje pytanie odnośnie transferu na woreczkach. Różyczkę robiłam nitro i nie wyszła tak dobrze, jak na drugim woreczku te róże, które robiłam tym sprayem samochodowym (pisałam o nim w diy o lampie shabby chic). Wiem już też z doświadczenia , że grafika musi być mocna tzn kolorowa i intensywna, bez delikatnych lini, bo zbyt delikatna zanika wśród włokien materiału.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego prezentu warto pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty!! Podoba mi się ta technika na notesie, może podpytasz z czym to się je?:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego mini ptaszeczka od razu dojrzało me oko sokole ^^)
    Cudne prezenty! Gratuluję!

    Cieplutko pozdrawiam i Ciebie i Jolę :))

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...