poniedziałek, 18 czerwca 2012

Wymianka z marzeniami w tle - finał

Zakończyła się już wymianka z marzeniami w tle organizowana przez Paulinę więc mogę już pochwalić się jaki śliczności otrzymałam od Iwonki.
* prześliczny breloczek
tutaj zbliżenie na środeczek żeby lepiej było widać kwiatka:)



* w pięknych kolorkach bransoletka
listeczki misternie wykonane z zielonych koraliczków


a tutaj niespodzianka:) oglądałam to ze wszystkich stron, dotykałam, wąchałam i w głowę zachodziłam co to może być, aż w końcu Iwonka mnie oświeciła, że to herbatka zapachowa :-)
a tu  po zaparzeniu, wygląda zjawiskowo i smakuje pysznie


i wszystko razem


Dziękuję Ci jeszcze raz Iwonko za te wszystkie śliczności, które dla mnie przygotowałaś:)

***************************
A moją połóweczką była Ania, przygotowałam dla niej karteczkę
notesik na zapiski marzeniowe:)




zakładkę z wierszem Jonasza Kofty "Warto marzyć"

obrazek z hafcikiem
i wszystko razem


Dziękuję Paulince za zorganizowanie tej wspaniałej wymianki i życzę wszystkim spełnienia marzeń:)

19 komentarzy:

  1. piękne prezenty! a bransoleta- istny majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cuda :) a twój notesik jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko cudne, ale hafcik brązowy obłędny!Taki prosty, a jaki elegancki! podeślę Ci taka herbatkę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty! Twoje hafty mnie zachwycają, ale to już chyba pisałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, bransoletka zjawiskowa! A haftowane serduszko z kameą - coś przecudnego! świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty dostałaś , a twoja Camea po prostu boska ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prezenty, super breloczek, a twój haftowany obrazek- marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne prezenty !!!! Dziękuję za zaproszenie do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna wymianka :) Cudne upominki przygotowałaś i otrzymałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wymianka.Piękne prezenty! Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Dodają mi to twórczych skrzydeł.
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten wierszyk...Całość- prezęcików świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne prezenty - i wykonane, i otrzymane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałymi prezentami obradowałyście się wzajemnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna wymianka. Naprawde nie wiadomo co podziwiać bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałości, a brnsoletka jak z prawdziwymi porzeczkami

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję kobietki za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze raz dziękuję za wspaniałą wymiankę. Prezent od Ciebie to prawdziwa radość...
    ściskam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...