środa, 7 marca 2012

Mój początek

Do odważnych świat należy! Postanowiłam i ja spróbować tego blogowania, człowiek uczy się przez całe życie to i tego chcę spróbować się nauczyć, zobaczyć jak to jest:)Narazie uczę się tego bloggera, nie wiem czy dobrze tam w ustawieniach wszystko zaznaczyłam jak trzeba no ale zobaczymy "w praniu":)
Wolne chwile poświęcam robótkom ręcznym, głównie to: haft krzyżykowy, którym zajmuję się już kilkanaście lat oraz decu i karteczki.

Obecnie haftuję "Kobietę z bukietem" firmy Dimensions
W listopadzie 2011 roku tak wyglądały początki
potem wyłoniła się główka:)
a w styczniu było tyle
i na tym etapie jest do dziś.
Mam nadzieję, że między innymi prowadzenie tego bloga zmobilizuje mnie do częstrzych stawiania xxx:), planowałam go ukończyć na te świeta Wielkanocne, no ale chyba będą na następne 2013 roku:)

15 komentarzy:

  1. Pierwszy komentarz :) Śliczny obraz. Gratuluję zdolności i odwagi- jako hafciarka i bloggerka :)Pozdrawiam, tekla

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna będzie kobieta :) witamy w blogowym świecie :) rozgość się i pokazuj jak najwięcej :) Już czekam na kolejne prace, a może pochwal się tymi, które powstały wcześniej ? W razie potrzeby służę pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w wirtualnym świecie. Piękny będzie obraz, czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj wsrod blogerek;widze ze blogowe urodziny bedziemy obchodzic prawie wspolnie;obraz bedzie przepiekny,wiec haftuj i pokazuj

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj w blogowym świecie :-)
    piękny obraz powstaje i już nie mogę się doczekać kolejnej odsłony :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj kochana...hafcik bedzie przepiekny...tak wiec stawiaj xxx,stawiaj,bo my jestesmy bardzo,bardzo ciekawe dalszych postepow...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! blogowanie fajna sprawa, ja się na ten czas ciut zawiesiłam, ale się w końcu odwieszę :)
    ps. 15ego wybieram się do alergologa u was :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie zapowiada sie hafcik
    gratuluje i bloga i haftu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft będzie.
    Gratuluję wyboru.
    Trzymam kciuki za szybkie ukończenie go.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, warto się potrudzić! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny będzie obraz ,.Zawsze podziwiam osoby które wyszywają takie wielkie schematy ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwe cudo tworzysz. Kibicuję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękne prace - podziwiam !!!!!
    Też haftowałam tą kobietę z bukietem - śliczna jest. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To duże wyzwanie taki obraz- ale ręce mistrzyni dadzą radę.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...